ReviewsWidget_ReviewsAboutUs

FAQ i Kontakt

W czym możemy Ci pomóc?

Produkty, doboru sprzętu, instalacje, sprawy techniczne

727 776 717 (poniedziałek – piątek, 10:00 – 18:00)

info@portablepower.pl (odpowiedź w ciągu 24 godzin)

Mariusz

Specjalista ds. technicznych
Kontakt poprzez telefon i email. Chętnie Ci pomożemy!

 

Zamówienia, wysyłka, reklamacje

info@portablepower.pl (odpowiedź w ciągu 24 godzin)

Czat: kliknij przycisk czatu “Napisz do nas” widoczny po prawej stronie.

Marta

Opiekun klienta
Kontakt poprzez email i czat. Chętnie Ci pomożemy!

 

Skontaktuj się z nami

Masz pytania dotyczące naszych produktów? Nie wiesz, który produkt będzie idealny dla Ciebie? Chętnie pomożemy!
Odpowiedź uzyskasz tak szybko jak to tylko możliwe (maksymalnie w ciągu 24 godzin).

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i mają do niej zastosowanie Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

FAQ

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Jednak zanim do nas napiszesz, prosimy, przeczytaj poniższe informacje:

Czy urządzenie jest dostępne?

Aby sprawdzić dostępność urządzenia, wejdź na stronę interesującego Cię produktu i spójrz na informacje pokazane na obrazku:

 

  • Jeśli urządzenie jest dostępne, wyświetla się informacja “Dostępność: Na stanie” oraz wskazany jest czas dostawy, np. 1 do 2 dni roboczych.
    Możesz je zakupić, klikając w przycisk “Dodaj do koszyka”.

  • Jeśli urządzenie jest chwilowo niedostępne, wyświetla się informacja “Dostępność: Chwilowo niedostępny. Możliwość zamówienia w przedsprzedaży.” oraz data spodziewanej dostawy do naszego magazynu. Po tej dacie będzie mogli ruszyć z wysyłką do naszych klientów.Czas dostawy będzie zależny od tego, z którego magazynu będziemy wysłać urządzenia, nie powinien jednak przekroczyć 2 tygodni.Możesz zamówić urządzenie w przedsprzedaży, klikając guzik “Kup w przedsprzedaży”. W ten sposób gwarantujesz sobie cenę oraz miejsce w kolejce do wysyłki.W przypadku dostawy urządzeń chwilowo niedostępnych całkowicie polegamy na informacjach od producenta oraz naszych partnerów. Prosimy weź pod uwagę, że branża jest przeciążona zapotrzebowaniem na tego typu urządzenia i może dojść do opóźnienia dostawy. W takiej sytuacji będziemy Cię informować na bieżąco. Będziesz również miał możliwość bezkosztowego anulowania swojego zamówienia.
Czy możliwa jest dostawa do Ukrainy?
Kiedy moje zamówienie będzie wysłane?

Czas dostawy dla każdego urządzenia podany jest na stronie produktu oraz w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia, które otrzymasz od nas na adres mailowy, po udanym złożeniu zamówienia.

Jak tylko urządzenie zostanie przygotowane do wysyłki, otrzymasz od nas numer do śledzenia. Czas ten może się różnić w zależności od magazynu, dlatego prosimy o cierpliwość.

Rzadko, ale ze względu na ogromne zapotrzebowanie na stacje zasilania oraz ograniczoną przepustowość zarówno magazynów jak i firm kurierskich, mogą zdarzać się niewielkie opóźnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Czy mogę zamówić za pobraniem?

Tak. Opcja płatności za pobraniem jest dostępna dla większości produktów. Aby sprawdzić dostępność tej opcji, prosimy o dodanie produktu do koszyka, a następnie przejście do płatności. Jeśli widnieje tam “Płatność za pobraniem (gotówka)” to znaczy, że możliwe jest dokonanie zakupu w tej formie dla wybranego produktu.

Czy mogę przyjść do sklepu i kupić towar na miejscu?

Niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Zapraszamy do składania zamówień w naszym sklepie internetowym: www.portablepower.pl

Czy mogę uzyskać zwrot podatku VAT?

Tak, można odzyskać podatek VAT, jeśli eksportuje się zamówione produkty poza UE.

Więcej szczegółów o tym, jak odzyskać VAT.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Niestety mamy możliwości zmiany adresu dostawy po tym, jak zamówienie trafiło do realizacji.
Jeśli potrzebujesz dokonać zmian, możesz to zrobić jako odbiorca, kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską po otrzymaniu od nas numeru do śledzenia paczki.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, aby otrzymać fakturę VAT podaj wszystkie dane do faktury podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowym.

Czy otrzymam fakturę proforma?

Aby otrzymać fakturę proforma, podaj wszystkie dane do faktury podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowym, a następnie wybierz tradycyjny przelew bankowy jako formę płatności.